Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. FAQ - na co se ptáte
Nejčastěji kladené otázky

Je zboží možné ihned vyzvednout?

Zboží je dle skladové dostupnosti připraveno k výdeji nejčastěji do druhého pracovního dne. O skladové dostupnosti zboží a průběhu objednávky budete vždy informováni naším obchodníkem.

 

Jak mohu zboží objednat?

Objednávku je možno uskutečnit přes naše webové stránky (registrace), e-mailem nebo telefonicky. Při zadávání objednávky prosím uvádějte telefonní číslo a e-mailový kontakt.

Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky přes webové rozhraní obchodu www.elektricky-kartacek.cz.

 

Jaké možnosti platby mám k dispozici?

Platbu za objednané zboží lze realizovat bankovním převodem, dobírkou nebo v hotovosti/platební kartou na prodejně.

Při platbě bankovním převodem Vám náš obchodník zašle platební údaje až při ručním zpracování objednávky. Zboží placeno převodem je vydáno/vyexpedováno až po potvrzení uhrazení částky naším účetním oddělením.

 

Co dělat, pokud dorazí zásilka poškozená?

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je třeba s pracovníkem přepravní společnosti sepsat škodový zápis. Kopii škodového zápisu nám prosím zašlete na email uvedený v kontaktech. Bez škodového zápisu nelze poškozené zboží reklamovat nebo se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou. Pokud je zásilka viditelně poškozena, má kupující nárok tuto zásilku nepřebírat. Zboží se nám vrátí zpět a nové zboží bude co nejdříve vyexpedováno. Je vhodné informovat Vašeho obchodníka o nepřevzetí zásilky.

 

Jak mohu uplatnit reklamaci?

Reklamace a vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku. Kupující má v tomto případě možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se zákazník rozhodne v této lhůtě zboží vrátit, musí zboží, a to bez viditelných závad a známek používaní, nejlépe v původním obalu, poslat zpět na naši adresu. Zákazníkovi bude vrácena původní částka ceny zboží.

V případě nedodržení podmínek vrácení zboží uvedených výše se částka za vrácení zboží posuzuje individuálně v závislosti na stavu produktu.

Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o:

  1. poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo započato s jeho souhlasem před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  2. zboží upravené dle přání zákazníka
  3. zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení či zastarání nebo zboží pro jednorázové použití
  4. dodávky audio/video nahrávek a softwarových programů, pokud zákazník porušil pečeť

Reklamace může zákazník uplatnit v autorizovaném servisním středisku. K reklamaci přikládejte doklady o koupi (faktura, dodací list) a průvodní dopis s popisem závady. Při správném reklamačním postupu si ušetříte dobu reklamace. Autorizované středisko je povinno vám vystavit vyjádření k Vaší reklamaci do 30 dnů od doručení zásilky.

Reklamaci může zákazník také uplatnit v kamenné prodejně společnosti LANTINA s.r.o.

Adresa pro zaslání reklamace:

LISO, s.r.o. - REKLAMACE
Masarykova 212
250 88   Čelákovice

 

V případě zaslání reklamace na jinou než uvedenou adresu (viz výše), nebude na tuto reklamaci brán zřetel.

V případě neoprávněné reklamace si společnost LISO, s.r.o. vyhrazuje právo vyúčtovat si částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Kde nás najdete

LISO Consulting s.r.o.
Obchod Zubáček.cz
Masarykova 212/11
250 88 Čelákovice

 

Hlavní kontakty
Zákaznická podpora Zubáček.cz
podpora dle otevírací doby

 

© 2019 Elektricky-kartacek.cz | LISO Consulting s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.